Anglija je največji del Velike Britanije, otoka na severnem delu Atlantskega oceana. V Angliji smo si podrobneje ogledali glavno mesto London, ki ima osem milijonov prebivalcev.

PIC_6248    PIC_6620

Naše potovanje se je začelo v petek, 7. 10. 2011. Zbrali smo se pred našo osnovno šolo na Ljubnem ob Savinji, od koder smo se z avtobusom odpravili do Ljubljane, od tam pa nas je Twinov avtobus peljal na letališče Treviso v Italiji. Pozno zvečer smo se vkrcali na letalo, ki nas je odpeljalo proti Londonu. Ker smo leteli ponoči, smo pod sabo videli morje luči, še posebej kadar smo leteli nad velemesti. Po pristanku in sprejemu prtljage smo se do našega začasnega bivališča vozili dobro uro. Za naše prvo presenečenje in začudenje so poskrbeli avtobusi, avtomobili in sam promet po cestah, saj so vozniki vozili po levi strani. Takoj ko smo prispeli v hotel, smo utrujeni od prvih vtisov in dolge vožnje dobesedno popadali v postelje.
Kljub temu, da smo imeli za počitek relativno malo časa, smo bili zjutraj napolnjeni z energijo. Odpravili smo se proti najbližji postaji podzemne železnice, to je bila Hatton Cross. Odšli smo do Greenwicha, kjer smo imeli lep razgled na London. Poleg poldnevnika pa smo videli kar nekaj zanimivih stvari, med njimi tudi uro s 24-imi številkami. Odpravili smo se nazaj proti Temzi, kjer smo imeli panoramsko vožnjo z ladjico. Med vožnjo smo videli Tower Bridge, The Tower of London, London Eye, Big Ben. Bilo je že pozno popoldne, ko smo se odpravili v Covent Garden, kjer smo doživeli pravi utrip Londona in videli mnogo pouličnih umetnikov. Utrujeni smo se vrnili v hotel Jurys Inn, ki je bil čisto v bližini ogromnega letališča Heathrow. Sprehodili smo se še po ulici Downing Street, kjer živi in dela angleški Prime Minister. Pot nas je vodila še mimo Westminstrske opatije do Parlamenta z Big Benom. Končno pa smo se odpravili tudi do znane nakupovalne ulice – Oxford Street, kjer je vsak našel, kakšno trgovinico zase.

Istega dne smo obiskali še National History Museum, kjer smo si ogledali makete živali v naravni velikosti, nastanek Zemlje, kamnin, človeka …
Sledil je sprehod po Londonu do Madame Tussaud, muzeja voščenih lutk. Po ogledu muzeja je sledila večerja v središču Londona, nato pa smo se odpravili nazaj v hotel, kjer smo od utrujenosti kmalu zaspali.

Naslednji dan smo se zgodaj zjutraj odpravili proti Trafalgarjevem Trgu, kjer smo videli Nelsonov kip, vodnjaka in Narodno Galerijo. Videli smo tudi najmanjšo policijsko postajo v Londonu. Sledil je sprehod do Buckinghamske palače, kjer smo si ogledali menjavo straže. Pred odhodom na letališče, smo si privoščili še kosilo, nato pa smo se odpravili nazaj proti domu.