London – mesto razlik

Anglija je največji del Velike Britanije, otoka na severnem delu Atlantskega oceana. V Angliji smo si podrobneje ogledali glavno mesto London, ki ima osem milijonov prebivalcev.

Naše potovanje se je začelo v petek, 19. 10. 2012. Zbrali smo se pred našo osnovno šolo na Ljubnem ob Savinji, od koder smo se z avtobusom odpravili do letališča Jožeta Pučnika. Tam nas je že čakal vodnik turistične agencije Twin, Robert Urekar. Čez slabi dve uri smo se vkrcali na letalo, ki nas je odpeljalo proti Londonu. Po pristanku in sprejemu prtljage smo se do našega začasnega bivališča vozili dobro uro. Za naše prvo presenečenje in začudenje so poskrbeli avtobusi, avtomobili in sam promet po cestah, saj so vozniki vozili po levi strani. Na poti do hotela smo se ustavili še v bližini Tower Bridge-a in si ogledali ta znameniti most ponoči.London_2012-spletna

Peljali smo se še mimo slavnega Big Ben-a, Westminstrske opatije. Ko smo prispeli do hotela, smo se razdelili v sobe.
Kljub temu, da smo imeli za počitek relativno malo časa, smo bili zjutraj napolnjeni z energijo. Odpravili smo se proti najbližji postaji podzemne železnice, to je bila Hatton Cross. Ko smo prišli do centra mesta smo se najprej odpravili proti Trafalgarjevem trgu, kjer smo videli Nelsonov kip, vodnjaka in Narodno Galerijo. Videli smo tudi najmanjšo policijsko postajo v Londonu. Sledil je sprehod do Buckinghamske palače, kjer smo si ogledali menjavo straže.

Nato smo se odpravili še v zanimiv predel Londona Camden, kjer je ogromna tržnica v kateri nam je čas kar prehitro minil.

Bilo je že pozno popoldne, ko smo se odpravili v Covent Garden, kjer smo doživeli pravi utrip Londona in videli mnogo pouličnih umetnikov.

Sledil je sprehod do slovenske ambasade, pred katero smo ponosno zapeli našo Zdravljico. Utrujeni smo se vrnili nazaj v hotel –Jurys Inn, ter šli spat.

Naslednje jutro smo po »krepkem« zajtrku najprej odšli do National History Museum, kjer smo si ogledali makete živali v naravni velikosti, nastanek Zemlje, kamnin, človeka …

Nato smo se odpravili do Greenwicha, kjer smo si najprej privoščili znameniti »fish and chips«. Z vrha Greenwicha smo imeli lep razgled na London. Poleg poldnevnika pa smo videli kar nekaj zanimivih stvari, med njimi tudi uro s 24-imi številkami. Odpravili smo se nazaj proti Temzi, kjer nas je čakala panoramska vožnja z ladjico. Med vožnjo smo videli Tower Bridge, The Tower of London, London Eye, Big Ben.
Sledil je sprehod po Londonu do Madame Tussaud, muzeja voščenih lutk. Po ogledu muzeja je sledila večerja v središču Londona, nato pa smo se odpravili nazaj v hotel, kjer smo od utrujenosti kmalu zaspali.

V ponedeljek zjutraj po zajtrku, smo se polni vtisov odpravili na letališče, od koder smo zgodaj popoldne poleteli nazaj v Slovenijo. Pristali smo v Zagrebu, na Ljubno pa smo prispeli okrog sedmih zvečer.